Nedeljsko branje - moj drugi Sony

Če sem čisto natančen, pravzaprav tretji, ampak ker štejem le fotoaparate, drugi. Prvi je bil R1, legendaren fotoaparat, ki ga je Sony splavil iz čistega obupa, saj so ga takrat vsi ostali prehitevali z DSLRji po levi in desni. No, kmalu potem je prevzel fotografski del Konica-Minolte in ostalo je zgodovina. Da se vrnem k R1, sicer velik fotoaparat, a imel je krasen objektiv, od 24 do 120mm, čisto spodobno zaslonko, enako tipalo, kot Nikon D2X, odlično postavljen LCD (na vrhu fotoaparata) in praktično neslišno delovanje. Da o spodobni kvaliteti fotografije niti ne govorim. Ampak tisto, za kar je meni prišel prav, je bilo ravno tiho delovanje. Lahko sem stal poleg snemalca in fotografiral, paziti sem moral le to, da mu nisem bil v napoto. Seveda nobena stvar ni brez napak, glavna pri R1 je bila le tri zaporedne posnetke. Potem je fotoaparat mlel, mlel in mlel. Če si prestavil v RAW, še trikrat dlje, saj je bila sama datoteka velika 20MB. Ne glede na hitrost pomnilniške kartice, pretok je bil pač počasen, kot pri Canonu 300D. Drugi Sony je novinec, no, skoraj. NEX-3, v Big Bangu ga skupaj s 16mm objektivom dobite za borih 299€, boljše cene na stari celini nisem našel, povsod drugje je krepko dražji. Kako je to fantom uspelo, ne vem, me niti ne zanima. Sam objektiv je skoraj 2/3 cene fotoaparata, tako da je že s te plati spodoben nakup. Pri drugih proizvajalcih pa zna primerljiv kot (24mm na Leica formatu) stati še veliko več. Torej, zakaj ne bi kupil kompleta, ki zasede morda malce več prostora, kot sam objektiv pri drugih proizvajalcih? NEX-3 je krasen fotoaparat, ki v celoti poseka R1, slednji ga prekaša le pri glasnosti, NEX je namreč prav nesramno glasen. Je to fotoaparat, ki se splača imeti? V tem trenutku ima odlično razmerje cena/zmogljivost in če veš, kako izkoristiti široki kot, ni kaj razmišljat.

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave