Instagram 2

nedelja, 08. maj 2011

Nedeljsko branje XXVI - Teža

Za začetek povezava na opremo, ki jo prodajam. Kupite kaj :).

Prejšni teden smo šli na prve družinske počitnice z našo malo žabo, ki počasi, a vztrajno raste. Trenutno tehta slabih 8 kg žive teže, ko temu dodaš še nahrbtnik in kakšen dodatek, recimo sokovi, čaji se vse skupaj povzpne na težo preko 10 kg. Na hrbtu jo je bilo prav lepo čutiti med hojo po Trenti in glede na to, da nisem nek zagret hribolazec, ampak čisti ravninski polž, ki največkrat pred seboj rine voziček, sem bil na koncu pošteno utrujen. Ja, k tej teži je potrebno dodati še fotoaparat. Pa kakšen objektiv, raje dva. In fotografirati. Ja, v takih primerih sem res vesel za to, da sem se odločil za micro 4/3. Pa ne tega brat kot reklamo. Vsak si pač svoje najde, kaj, zakaj, kako. Podobno razmišlja tudi nekaj drugih znancev in prijateljev, eden je prodal 5D in kupil E-PL2, Zdenko je že nekaj časa z NEXom in besno kupuje staro glaževino, Stane je itak pečen s PENom, pa še kdo se najde. Skratka, ni vse v velikosti, s temi malimi mlinčki se da narediti veliko več, kot pa bi si povprečen uporabnik mislil.

6 komentarjev:

  1. Vsaka čast. Meni še po ravnem paše manjša teža. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je bil edini način, da sem lahko fotkal ... ostali so tudi baje hoteli imeti dopust, ker sem jaz na porodniški in sem itak doma ...

    OdgovoriIzbriši
  3. He he, saj v tem je neka logika. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ej, če bi seštel vse ure okrog otroka, bi mirno oddelal dva šihta, toliko o dopustu ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mi smo tudi v soboto šli na prvi family izlet v hribe. Slabih 400m vzpona na 2.5km razdalje (beri: strmo). Nesel dobrih 10 kil v rukzaku (pa naša nima še niti 6kg), od tega slabo kilo moj nex in par CZJ objektivov. Sploh ni bilo težko. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, fotoaparat kar naenkrat ni več postavka v teži :).

    OdgovoriIzbriši