Foto Antika

Z eno besedo, žalost. Sem to napisal že pred enim letom? Verjetno. Sejem je vsako leto manjši in manjši, organizatorji poberejo 10€ za mizo in tu se njihovo delo konča. Kje so trgovci iz tujine? Kje je več promocije? In zakaj le enkrat letno? Ok, to zadnje je čisto jasno, saj ga komaj enkrat letno spravijo skozi. Vsekakor škoda za dogodek, ki je bil pred 10 leti tako poln, da si moral priti ob 8h in če si imel srečo, si dobil mizo, danes pa je bilo zasedenih krepko manj kot polovica predverja Križank.
Ampak da ne bom le kritiziral, srečal kup prijateljev in znancev, tudi takih, ki jih nisem videl že 3, 4 leta. In pri meni se je ustavil prijeten starejši gospod, ki je najprej pokazal Panasonica G1, nato pa še kup objektivov, ob Kern Paillardu 25mm f1.4 (malo poguglajte, se splača) pa mi je čeljust odneslo do tal. Objektiv, ki ga daš na fotoaparat in se sprašuješ, ali zadeva res dela, je malo čudo 16mm filmske tehnike. Za ljubitelje ročnega ostrenja in micro 4/3 fotoaparatov vsekakor vreden ogleda in preizkusa. Za konec pa še nekaj fotk narejenih z različnimi objektivi, ki sem jih preizkusil na sejmu.

Začnimo z najmanjšim, Kern Paillard Switar 25mm f1,4 pri odprti zaslonki. Aleš se samo čudi :).

Canonov TV objektiv, oster, a ne pokrije tipala.

Nokton 40mm f1.4, že pri novi lastnici :).

Canon 50mm f1.4 z M39 navojem (ja, tudi take zadeve je Canon izdeloval), mehak, a zanimiv. Na fotki njegov lastnik.

Panasonic 100-300mm, malo zabave z lovljenjem portretov na daljavo.

Lensbaby Composer z dvojnimi lečami. Vedno zanimiva igrača.

Nekaj malega fotoaparatov, ki jih je Jure prinesel naprodaj. Žan je odnesel eno Agfo domov :).

Komentarji

  1. Vidim, da si se kljub vsemu odlično zabaval.:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kern izgleda čudovito.
    Saj najbrž že poznaš, a slučajno sem zdajle videl press release za eno novo igračko... Bo tudi verjetno zanimivo, a za one z malo večjimi denarnicami.
    http://www.photographyblog.com/news/leica_dg_summilux_25mm_f_1.4_asph_for_micro_four_thirds

    OdgovoriIzbriši
  3. Kern je fenomenalen, samo dobiti ga je malo težje. Ja, videl novo Leico. Pride baje tudi podoben Olympus :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene je čudilo, da noben ni ločeval med viewfinderji in rangefinderji, pa sem imel tri lepe vmes.

    OdgovoriIzbriši
  5. Priznam, tvoje robe nisem dobro pogledal, analogno sem pospravil v omaro.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave