Instagram 2

petek, 02. september 2011

Fazana

Včeraj je bilo to aktualno ...



9 komentarjev:

  1. Pa sem mislila, da so na naši gimnaziji pretiravali ... :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepi fazani. Ej malo mimo teme....tista vrstica za skupno rabo ki jo imaš....če jo vklopim ali izklopim....100x probal...še vedno mi je ne pokaže. kakšna ideja?

    OdgovoriIzbriši
  3. Katero vrstico misliš, za Networked Blogs?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne na tisto pod objavo tako kot jo imaš ti takoj za časom objave. tisti gumbki za FB, G+,....

    OdgovoriIzbriši
  5. Se vec takih objav, prosim!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zdenko. Tudi meni je ni hotelo pokazat, pa sem jo vseeno pustil vključeno. Potem, čez nekaj časa sem spreminjal predlogo blogerja in tista vrstica se mi je po tem postopku prikazala

    OdgovoriIzbriši