Ptič

Se komu sanja, kaj je ta mala zadeva? Fotografirano na Cerkniškem jezeru, meni se zdi mladič, poleg tega me je spustil na dva metra ...



Komentarji

  1. Močvirski martinec mu je podoben

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, do martincev smo prišli s kolegi, ampak kateri? :)))).

    OdgovoriIzbriši
  3. To so pa že čist profesionalne ptičarske fotke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. HM ,..
    Nevem jaz prvič vidim takšnega ptiča če sem iskren.
    Zelo me spominja na ščinkavca. Samo verjetno ni.

    OdgovoriIzbriši
  5. slučajno prebiral tvoj blog.. Ta ptič je Spremenljivi prodnik(calidris alpina), mladič. Definitivno ni ščinkavec! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. slučajno prebiral tvoj blog.. Ta ptič je Spremenljivi prodnik(calidris alpina), mladič. Definitivno ni ščinkavec! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave