Foto Antika 2012

Je  za nami. Dobra, slaba? Povprečno. Najbolj me veseli, ker vidim celo vrsto znancev, rečeš kakšno besedo, dve. Prodal nisem nič, bo drugič boljše. Najbolj mi je pa žal, da ni ta dogodek vsaj dvakrat letno. Morda bo kdaj, bomo še videli.

Navdušenje mladih nad analogno opremo.

Najprej ogled, 

 ... nato preizkus. Film bo vstavljen doma.

Dva ljubitelja Leice občudujeta različno dodatno opremo.

 Fotografiranje modela. Tudi tisto veliko čudo v ozadju so uporabili. Čisto zadaj lahko vidite stojnice.

 Ob robovih, nekaj malega na sredini ... to je Foto Antika.

Gogo, ja, tisti, ki nas spravlja v obup na spletnih galerijah z odličnimi fotografijami živali.

 Zvone Šeruga (foto Gogo)

Vinko s srebrnim E-M5. Olympusa bi bilo treba tepst, kaj pa srebrni gumbi?

" Le kakšen fotoaparat so bo sedaj moj mož omislil ..."

Bojan Brecelj (na levi), eden od boljših slovenskih fotografov.

Bojanova Leica, če koga zanima, naj mi sporoči.

 In še moj komplet za zvračanje (Tilt), ki je naprodaj - Carl Zeiss 50mm in Volna 80mm, oba za Pentacon bajonet s Tilt vmesnikom za Canon EF. Cena 340€.

Komentarji

  1. To je bilo za naše pogoje že kar gneča. :) lepo predstavljen dogodek. Mi je žal da me ni bilo zraven. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se mi zdi, da je bilo letos manj ponudbe kot lani. Vsaj take, ki bi mene zanimala :) In ja, res bi bil lahko ta dogodek dvakrat letno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prodam analogni fotoaparat ALTIX NB, s svetlomerom, star vsaj 60 let.
    Najboljši ponudnik. Pokličite na 041 874 993

    OdgovoriIzbriši
  4. Imaš oglas morda tudi na Bolhi? Tam ga bo videlo še več ljudi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave