Nedeljsko branje - sprememba enačbe


Lenarta sem zagotovo že kdaj omenil, poleg tega, da piše za Delo je tudi odličen amaterski fotograf. Imava še eno skupno točko, brezzrcalne fotoapate. Oba imava kar nekaj micro 4/3 opreme in ponavadi v medsebojnih razgovorih na dolgo in široko razpredava, kaj narediti s slednjo in kako jo čimbolje izkoristiti. In obema je načrte spremenil en še manjši fotič, že večkrat omenjeni Sony RX100.
Zadeva rabi kar nekaj razlage. Sam recimo verjamem v Sveto Trojico objektivov, ki je uporabna za 99% fotografije. Fiksnih goriščnic seveda. Zadnja varianta, ki jo imam in ki se poslavlja ima 24, 50 in 90mm. Cenejša varianta je 28, 40 in 90mm. O vsem tem se že pisal, skratka, ugotovitev zadnjega pol leta je, da od te trojice največ uporabljam 50 oziroma 90mm. Ostalo naredim z RX100. Celo družinske praznike, izlete, tudi čisto resne in plačane posle, vse se da spodobno narediti s to malo žepno igračo. Tako je kar nekaj objektivov kar naenkrat začelo nabirati prah. In bodo šli od hiše. Olympusova 12tka, Panasonicova 25tka in Olympusov zum 14-150. Noben od teh treh ni slab objektiv, da ne bo pomote. Oba fiksna sta vrhunska, čeprav meni kot 35mm (primerljiv na FF) bolj ustreza.  In sedaj imam Olympusovega 17mm 1.8. Nič posebnega, a dela. Olympusova 12tka je krasna, a imel bi še malo širšo zadevo, recimo 9, 10mm. Upam, da mi kdo ustreže. Torej, malo reorganizacije. Ker praviloma hodim naokoli z dvema fotoaparatoma, mi široki kot pokrije RX100, za ostalo je E-M5. In ko potrebujem kaj širšega, je tu še vedno stari dobri Dedek mraz, pardon, 7-14. In tako gre življenje počasi naprej. O tehniki lahko razglabljam v nedogled, zmanjkuje mi le časa za fotkanje. Saj bo, še kakšno leto, dve, da otroci odrastejo.

P.S.

Se zavedam, da Sonya RX100 hvalim čez vse meje dobrega okusa. Stvar je preprosta, ustreza mi. Majhen, zmogljiv, dokaj neopazen, tih. Moj tip fotiča. O RX1 pa naslednjič.

Komentarji

  1. Ja hujši si kot jehovec. :) Ma ne, pač si pogruntal da je to dovolj in da s tem da narediti veliko....tudi več kot z velikim. Posebej če komu znanja in žilice manjka. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veš da :). Saj veš, strup je v majhnih stekleničkah ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave