Razstava bo!

Ja, tako je. Imam razstavni prostor. Ni bogve kaj, ampak je. In rabim fotke. Lahko bi razstavljal le svoje, pa z veseljem odstopim prostor še komu. Pravzaprav sem že, recimo Zdenko je že imel razstavljene fotke (ja Zdenko, takoj, ko jih najdem, jih dobiš). Za začetek, prostor. Avla ZD Center, Metelkova, Ljubljana. Dokaj prometna zadeva. Ni pa umetniška. Zato tudi ne stremim k takšnim fotkam. Ampak o tem v nadaljevanju. Moja ideja je postaviti tja cca 100 fotografij formata 13x13. Če je prva misel Instagram, tudi prav, ni pa nujno. Le ta format mora biti. Tema, poljubna, narava, šport, ulica, presenetite me. Hrana ... kajpavem, preskočite. Le da fotografije sporočajo kaj pozitivnega, skratka, nekaj, kar paše v avlo Zdravstvenega doma. Edini selektor sem jaz in moja beseda je zadnja. Če se ne strinjam, se pač ne strinjam. O tem, ali bo en avtor imel le eno fotko ali 10, je zopet le moja odločitev. Vse jasno? Zdaj pa, kako s fotkami - na Instagramu dajte prosim oznako #razstavazdlj, da se bodo lažje našle. Če mi bo všeč, se naprej pogovarjamo. Ostali, pišite na moj mail alan.orlic (afna) gmail.com. Pošljite pomanjšane fotke, za razstavo bi morale zadoščati 1500x1500 pik, za pregled je tudi 600x600 dovolj. Razstava bi bila enkrat proti koncu junija, tako da bi z zbiranjem zaključil 20. junija. Če so kakšne nejasnosti, vprašajte. Upam, da se vidimo na otvoritvi :).

Komentarji

Priljubljene objave