Fujifilm XF 18-135mm

Priznam, objektiv sem gledal že takrat, ko je prvič prišel ven, ampak imel sem skoraj 900 razlogov proti. Predrag je bil. Poleg tega sem že imel 18-55mm in 55-200mm, tako da pravzaprav po njemu nisem imel nobene potrebe. Vmes je prišlo kar nekaj objektivov s stalno goriščnico in 18-55mm se je začel prašiti v predalu, kljub temu, da je odličen objektiv. Potem pa je pri nas še krepko padla cena 18-135mm objektivu in sem na hitro naredil zamenjavo. Prvi vtis je zelo dober, narejen tako, kot treba. Tudi ostrenje je hitro in predvsem tiho, da o umirjanju niti ne govorim, dela odlično. Za piko na i pa je objektiv zatesnjen, kar meni sicer ne pride prav, a nekomu, ki ima X-T1, se bo smejalo. Glede na trenutno ceno objektiva je tako rekoč obvezen nakup, saj ponuja veliko in je za sprehod po mestu ali naravi več kot dober sopotnik.












Komentarji

Priljubljene objave